Verzenden & retourneren
Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL en DHL. Wij proberen de bestelling zoveel mogelijk als brievenbuspost te versturen zodat je niet speciaal thuis hoeft te blijven of het pakket later af moet halen op het postkantoor. Echter zijn er artikelen die niet door de brievenbus kunnen. Dan wordt het als pakket verstuurd en kunt u het volgen met een unieke code via www.tracktrace.nl.
Verzending Nederland
BRIEFPOST
Op werkdagen wordt uw bestelling binnen 1 werkdag verzonden. Let op! PostNL bezorgt brievenbuspost niet op maandag en zondag. PostNl geeft aan dat zij 95% van de post binnen 1 dag bezorgen, 99% binnen 2 dagen en 100% binnen maximaal 4 dagen.
PAKKETPOST POSTNL
Pakketpost wordt na verzending 99% binnen 1 dag bezorgd en 100% binnen 2 dagen. We proberen u zo veel mogelijk op de hoogte te houden van eventuele vertragingen. Zeker in de feestmaand december kan het soms langer duren dan gewenst.Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging die ontstaat bij verzending door de pakketpartij.
Onze werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag met uitzondering van feestdagen zoals 2e Paasdag, 2e Pinksterdag, Hemelvaart en 2e Kerstdag.
Let op! PostNl bezorgt nog maar 1 keer aan huis. Indien niet thuis kunt u het pakket afhalen bij een afhaalpunt.
Onze werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag met uitzondering van feestdagen zoals 2e Paasdag, 2e Pinksterdag, Hemelvaart en 2e Kerstdag. Onze vakanties worden duidelijk op de website vermeld op de pagina van de winkelwagen.
Afhalen in Lisse
U kunt uw bestelling ophalen in ons magazijn in Lisse. U kunt eerst uw bestelling online in onze webwinkel plaatsen en betalen. In uw bestelling kunt in het opmerkingenveld aangeven wanneer u uw bestelling wilt ophalen. Dit kan van maandag tot vrijdag van 9 - 17 uur. Wij verzoeken u vriendelijk een tijdvak van een uur aan te houden. Dus ik wil mijn bestelling ophalen op maandag tussen 9 en 10 uur. Wij zorgen dan dat wij aanwezig zijn. Wij hebben geen pin en/of wisselgeld in ons magazijn. Wij verzoeken u daarom vooraf uw bestelling te betalen.
Daarna ontvangt u van ons een mail als uw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden.
Als u uw bestelling wilt ophalen en u hebt geen ophaaltijd aangegeven dan adviseren wij u om vooraf even telefonisch contact op te nemen om te voorkomen dat u voor een dichte deur staat. U kunt ons bereiken op telefoonnummer: 06 - 104 92126 (ook whatsapp).
Verzending België
Wij verzenden uw bestelling binnen 24 uur op werkdagen. Anders de eerst komende werkdag. Wij verzenden naar het buitenland alleen met pakketpost. Pakketpost naar Belgie komt over het algemeen binnen 2 - 4 werkdagen aan.
Retourneren
Een product kan, mits ongebruikt en onbeschadigd, geretourneerd worden na aflevering (afleverdatum TNT Post wordt aangehouden) in de originele verpakking. U dient binnen 14 dagen na ontvangst ons te melden dat u het product wilt retourneren ( u hoeft niet te wachten op goedkeuring). Na melding heeft u nog 14 dagen om het product daadwerkelijk aan ons te retourneren. U draagt zelf de draagt de kosten voor verzending/terugbezorging. Bij een retourzending is de koper verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen of verlies. Let op! Dit recht op retour geldt alleen voor particulieren, niet voor bedrijven en of instellingen.
Let op bij retournering dat in geval van een pakket dit aankomt tussen maandag en vriijdag tussen 09.00 en 17.00 uur op ons adres (Meer en Duin 347 2163 HE Lisse). Wij halen namelijk pakketten niet op bij een pakketpunt omdat dit te veel tijd kost omdat dit pakketpunt ver van ons bedrijf af ligt.
Wanneer u een artikel wilt retourneren, wilt u daarvan ons eerst via e-mail ons daarvan op de hoogte stellen (u hoeft niet te wachten op goedkeuring). Vanaf dat moment heeft u 14 dagen tijd om uw artikel bij ons te retourneren. Vermeld altijd bij uw bestelling uw naam en ordernummer zodat wij dit snel voor u kunnen afhandelen. Restitutie van het bedrag van de retourzending vindt plaats binnen maximaal 14 dagen wanneer het artikel door www.eenbeetjegeluk.nl in ongeschonden en originele verpakking ontvangen wordt. In principe retourneren wij het geld via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de aankoop heeft gedaan tenzij anders overeengekomen.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zending niet aangekomen?
Ook dan vragen wij u contact met ons op te nemen.
Aanvullende voorwaarden
1) U heeft een pakket besteld maar dit komt via het postkantoor weer retour omdat u dit niet hebt opgehaald.
Wij zullen dan het aankoopbedrag zonder verzendkosten aan u retourneren omdat wij dan de kosten voor retourzending moeten betalen.
2) U wilt voordat u uw bestelling heeft ontvangen de bestelling annuleren.
Dit is mogelijk. Stuurt u ons dan een mail. We zullen u dan uw aankoopbedrag retourneren - de door ons gemaakte kosten (de betaalkosten voor o.a. Ideal).
3) U heeft bij uw bestelling niet de juiste adresgegevens opgegeven. Als uw bestelling hierdoor kwijt raakt of te laat aankomt zijn de kosten voor uw eigen rekening.
Vaak gestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij versturen uw bestelling binnen 1 werkdag. Vaak bezorgt PostNL uw bestelling de volgende bezorgdag afgeleverd. Het kan echter tot 4 bezorgdagen duren voordat uw bestelling daadwerkelijk afgeleverd wordt. We versturen brievenbuspost maandag tot en met vrijdag.
Pakketpost wordt ook meestal de volgende werkdag (inclusief zaterdagen) al geleverd door Postnl. U kunt online inzien wat de actuele status van uw zending is dankzij het track & trace nummer. Wij bieden pakketpost van maandag t/m vrijdag bij Postnl aan.
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen?
Postnl geeft aan dat brievenbuspost de volgende werkdag (inclusief zaterdagen) wordt geleverd. In de praktijk komt het voor dat bestellingen pas na 3 of zelfs 4 dagen worden afgeleverd. Is uw bestelling na 4 werkdagen nog steeds niet afgeleverd? Neem dan direct contact op per e-mail. Wij lossen het probleem dan voor u op!