Klantenservice

 

1 Vragen  

 

1.1 Waar kan ik terecht met vragen?

Indien u een vraag heeft, wat voor een vraag of klacht dan ook, laat ons dit dan weten via ons e-mailadres: [email protected] of via 06 - 104 921 26. Ook kunt u ons bereiken via whatsapp

 
 
2 Retourneren  
2.1 Mijn aankoop is niet wat ik ervan verwachtte. Wat nu?

Een product besteld op eenbeetjegeluk.nl, netjes thuis bezorgd, maar bij nader inzien was het toch niet wat u ervan verwachtte? eenbeetjegeluk.nl hanteert een zichttermijn van 14 dagen.
 

Melden en retourneren

Indien het product niet is wat je ervan verwacht had, dan kan je dit binnen 14 dagen retourneren indien het product conform de voorwaarden retour is ontvangen, zal eenbeetjegeluk.nl je binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag retourneren.

De kosten voor het retour zenden van het product zijn voor rekening van de koper. Dat wil zeggen dat je hier zelf verantwoordelijk voor bent. 
 

Voorwaarden 14 dagen zichttermijn
  • Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
  • Tijdens deze termijn gaat u zorgvuldig om met het product en de verpakking. U zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Uitgangspunt is dat u het artikel tot zover mag gebruiken en uitproberen zoals dat in een traditionele winkel ook toegestaan zou zijn. Indien u van het herroepingsrecht gebruik maakt, zult u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons retourneren, conform de door ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
  • Het herroepingsrecht is niet van toepassing voor bedrijven en organisaties.

 

Nadat u uw retourzending hebt aangemeld (niet verplicht) heeft u nog 14 dagen om het product retour te sturen. Als u de retourzending niet hebt aangemeld dan gaan we uit van de ontvangstdatum voor de 14 dagen termijn. Dit kan naar:

 

eenbeetjegeluk.nl

Meer en Duin 347

2163 HE Lisse

 

Wij verzoeken u vriendelijk hierbij rekening te houden dat uw pakketzending retour komt op een werkdag. Het is namelijk niet mogelijk om retourzendingen op te halen bij pakketpunten.

 

3. Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

Alles over de verzendkosten en levertijden kunt u vinden op de pagina verzenden & retourneren.

 

4. Kan ik mijn bestelling volgen?

Als u voor briefpost hebt gekozen dan kan dit niet. Als u voor pakketpost hebt gekozen dan krijgt u een aparte mail met een track en tracecode. Daarmee kunt u het pakket volgen. 

 

5. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat is mogelijk. U kunt uw bestelling van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 5 uur ophalen in ons magazijn Meer en Duin 305 in Lisse. U kunt in uw bestelling aangeven dat u de bestelling wilt ophalen. Wij verzoeken u aan te geven op welke datum en hoe laat u (ongeveer) uw bestelling wilt ophalen om te voorkomen dat wij niet aanwezig zijn. U kunt eventueel ook telefonisch contact opnemen om een afspraak te maken. Telefoonnummer: 06-10492126 (ook whatsapp).

 

6. Waar zijn jullie gevestigd?

Onze webshop is goed bereikbaar vanuit verschillende plaatsen in de omgeving. Of je nu in Hillegom, Lisse, Hoofddorp, Nieuw Vennep, Noordwijkerhout, Bennebroek, Heemstede, Voorhout, Sassenheim, Haarlem, Abbenes of Warmond woont, wij nodigen je van harte uit om eenbeetjegeluk.nl te ervaren. Ontdek de magie van geluk in een breed scala aan producten en voel de warmte van betekenisvolle geschenken die jouw leven en dat van anderen een beetje gelukkiger maken.

 

 

 

1