Verzenden & retourneren


Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Wij proberen de bestelling zoveel mogelijk als brievenbuspost te versturen zodat je niet speciaal thuis hoeft te blijven of het pakket later af moet halen op het postkantoor. Echter zijn er artikelen die niet door de brievenbus kunnen. Dan wordt het altijd als basispakket verstuurd en kun je het volgen met een unieke code via www.tracktrace.nl. Wil je een bestelling versturen met een track&trace code dan kun je dit in het bestelformulier altijd selecteren.


Verzending Nederland

Op werkdagen voor 15.00 uur bestelt dan wordt uw besteling dezelfde dag verzonden. Let op! PostNL bezorgt brievenbuspost niet op maandag en zondag. PostNl geeft aan dat zij 95% van de post binnen 1 dag bezorgen, 99% binnen 2 dagen en 100% binnen maximaal 4 dagen.

Pakketpost wordt 99% binnen 1 dag bezorgd en 100% binnen 2 dagen.

Onze werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag met uitzondering van feestdagen zoals 2e Paasdag, 2e Pinksterdag, Hemelvaart en 2e Kerstdag. 

Verzending België en Duitsland

Op werkdagen voor 15.00 bestelt en betaald, dan wordt uw bestelling dezelfde verstuurd. Wij verzenden naar het buitenland alleen met pakketpost. Pakketpost naar Belgie komt over het algemeen binnen 1 - 2 werkdagen aan. 

Ophalen in Lisse

Het is mogeljk om uw bestelling op te halen in ons magazijn. U kunt dit bij uw bestelling aangeven. Wij zullen contact met u opnemen om een afspraak te maken om uw bestelling op te halen. Wij adviseren u om niet op de bonnefooi naar ons magazijn toe te komen omdat wij niet altijd aanwezig zijn.

Retourneren

Een product kan, mits ongebruikt en onbeschadigd, geretourneerd worden binnen 14 werkdagen na aflevering (afleverdatum TNT Post wordt aangehouden) in de originele verpakking. De wederpartij draagt de kosten voor verzending/terugbezorging. Bij een retourzending is de koper verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen of verlies.

Wanneer u een artikel wilt retourneren, wilt u daarvan ons eerst via e-mail ons daarvan op de hoogte stellen (u hoeft niet te wachten op goedkeuring). Vanaf dat moment heeft u 14 dagen tijd om uw artikel bij ons te retourneren. Vermeld altijd bij uw bestelling uw naam en ordernummer zodat wij dit snel voor u kunnen afhandelen. Restitutie van het volledige aankoopbedrag vindt plaats binnen maximaal 14 dagen wanneer het artikel door www.eenbeetjegeluk.nl in ongeschonden en originele verpakking ontvangen wordt. In principe retourneren wij het geld via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de aankoop heeft gedaan tenzij anders overeengekomen.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@eenbeetjegeluk.nl.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vaak gestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als u voor 15.00 uur bestelt dan wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. Meestal worden bestellingen de volgende bezorgdag afgeleverd. Het kan echter tot 4 bezorgdagen duren voordat uw bestelling daadwerkelijk afgeleverd wordt. We versturen brievenbuspost maandag tot en met vrijdag. 
Pakketpost wordt ook meestal de volgende werkdag (inclusief zaterdagen) al geleverd door Postnl. U kunt online inzien wat de actuele status van uw zending is dankzij het track & trace nummer. Wij bieden pakketpost van maandag t/m vrijdag bij Postnl aan.

Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen?
Postnl geeft aan dat brievenbuspost de volgende werkdag (inclusief zaterdagen) wordt geleverd. In de praktijk komt het voor dat bestellingen pas na 3 of zelfs 4 dagen worden afgeleverd. Is uw bestelling na 4 werkdagen nog steeds niet afgeleverd? Neem dan direct contact op per e-mail.. Wij lossen het probleem dan voor u op!